eDO Post wystartował! | |
(13-01-2025) |
![Podziel się linkiem na Twitterze twitter](/images/pup_tw.png)
![Podziel się linkiem na LinkedIn linkedin](/images/pup_in.png)
![Podziel się linkiem na Facebooku facebook](/images/pup_fb.png)
![Podziel się linkiem na Google+ google](/images/pup_gog.png)
![Wydrukuj stronę print](/images/pup_print.png)
![](/binaries/content/gallery/pwpwcms_pl/news-all/2025/01/edo_post_hero_image_dark.jpg/edo_post_hero_image_dark.jpg/pwpwcms%3AF03_670)
Pomyślne uruchomienie eDO Post – nowej usługi Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych nastąpiło 11 stycznia 2025 r.
eDO Post to proste i intuicyjne rozwiązanie pozwalające na prowadzenie w pełni zabezpieczonej korespondencji z zachowaniem poufności, niezaprzeczalności oraz potwierdzenia tożsamości jej stron. Usługa ułatwia też cyfryzację kolejnych procesów i pomaga ograniczać koszty związane z wysyłką tradycyjnych listów poleconych. To także usprawnienie i przyspieszenie obsługi, a co za tym idzie, większa satysfakcja klientów oraz partnerów. eDO Post to kolejny krok w kierunku cyfryzacji usług PWPW, wspierający zarówno administrację, jak i przedsiębiorców i zwykłych obywateli, a przy okazji przyczyniający się do ochrony środowiska poprzez ograniczenie użycia papieru.
Uruchomienie nowej usługi umocni pozycję PWPW jako lidera w dostarczaniu innowacyjnych i bezpiecznych rozwiązań, ułatwi klientom i partnerom biznesowym realizację ich codziennych działań, zapewniając najwyższe standardy bezpieczeństwa cyfrowego.