Cookies Close
Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki.
Zarząd PWPW
 

Organem wykonawczym odpowiedzialnym za prowadzenie spraw spółki i jej reprezentację jest Zarząd.

 

 

Obecny skład Zarządu:

Prezes Zarządu – Zygmunt Kostkiewicz

Zygmunt Kostkiewicz jest doświadczonym menadżerem, związanym od początku kariery zawodowej z rynkiem ubezpieczeń. Ukończył historię na Uniwersytecie Warszawskim oraz Ecole Nationale d’Assurances w Paryżu. Czynnie uczestniczy w pracach Insurance Europe w Brukseli – ECOFIN. 

W latach 90-tych pełnił funkcję wiceprezesa Zarządu w Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych oraz Polisie Życie. Następnie objął stanowisko prezesa Zarządu Commercial Union PTE BPH CU WBK, gdzie kierował największym funduszem emerytalnym w Polsce. W kolejnych latach był prezesem Zarządu PZU S.A., następnie członkiem Zarządu Generali. W 2010 r. został powołany na stanowisko prezesa Zarządu KUKE S.A. i pełnił tę funkcję przez kolejne dwa lata zarządzając kluczowymi obszarami działalności spółki. W 2016 r. rozpoczął współpracę z PGNIG i dwukrotnie pełnił funkcję prezesa Zarządu Polski Gaz TUW.

Wiceprezes Zarządu – Piotr Michalski

Piotr Michalski to menadżer z wieloletnim doświadczeniem, specjalizujący się w zarządzeniu finansami i ocenie ryzyka.

Zasiadał w zarządach dużych spółek – Poczty Polskiej i Metra Warszawskiego –gdzie odpowiadał za obszar finansów oraz realizował projekty m.in. z zakresu restrukturyzacji i przygotowania strategii. Wcześniej pracował w firmach leasingowych i polskich bankach (Kredyt Lease, BFL,  Bank Pocztowy, BRE Bank), nadzorując kwestie związane z zarządzaniem ryzykiem kredytowym oraz finansami. Przez kilka lat pracował także w charakterze konsultanta dla polskich i zagranicznych firm, realizując m.in. procesy restrukturyzacji i prywatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego (kierunek finanse i bankowość) oraz programu AMP na IESE Business School.

Członek Zarządu – Remigiusz Lewandowski

Remigiusz Lewandowski – doktor nauk ekonomicznych (UMK w Toruniu), absolwent Executive MBA (UW) i Aarhus University (MSc in Finance & International Business). Od 2004 r. związany z PWPW S.A., gdzie zajmował się zarządzaniem finansami oraz strategią Spółki. Był jednym z inicjatorów i twórców Polskich ePłatności S.A., pełniąc w latach 2010 – 2016 funkcję członka Rady Nadzorczej. W latach 2016 – 2024 pracował w sektorach finansowym, IT i cyberbezpieczeństwa, zajmując stanowiska menedżerskie oraz zasiadając w organach spółek.

Jest autorem wielu publikacji naukowych dotyczących identyfikacji elektronicznej, bezpieczeństwa tożsamości oraz działalności sektora security printing, w tym monografii pt. „Bezpieczeństwo banknotów”, nagrodzonej przez Polskie Towarzystwo Kryminalistyczne.

Członek Zarządu – Jacek Trabczyński

Ukończył Wyższą Szkołę Finansów i Zarządzania na kierunkach analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa oraz rachunkowość zarządcza, a także studia podyplomowe z bezpieczeństwa i higieny oraz ergonomii pracy. W 2003 r. zdając egzamin państwowy przed Ministrem Skarbu Państwa, uzyskał uprawnienia do bycia członkiem rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa. W latach 2003-2004 członek Rady Nadzorczej Drukarni Skarbowej S.A.

Z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych związany od 1994 r. (początkowo zatrudniony w Drukarni Skarbowej, połączonej w 2004 r. z PWPW). Od 2006 do 2022 roku czterokrotnie wybierany na przewodniczącego Komisji Zakładowej NSZZ „Solidarność” w PWPW, a w latach 2006 – 2010 członek Zarządu Regionu Mazowsze NSZZ „Solidarność”. Absolwent kursu szkoleniowego na mediatorów, organizowanego przez Komisję Krajową NSZZ „Solidarność”. Od lat zaangażowany w sprawy społeczne pracowników Wytwórni, m.in. jako przewodniczący Komisji BHP, Komisji Socjalnej oraz Kapituły Odznaki „Za Zasługi dla PWPW S.A.” W latach 2006 – 2022 członek Rady Pracowników.

 

Członkini Zarządu – Justyna Wasińska

Approved Compliance Expert. ACO/AMLSO/AWBO/A-ESGO/HR Compliance. Mediator, Coach, Trainer.

Prawniczka (egzamin sędziowski) - Compliance Officer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na rynku finansowo – ubezpieczeniowym, prowadząca sprawy z obszaru Compliance, AML, Whistleblowingu, działalności transgranicznej, wspomagająca również prawidłową komunikację z organami nadzoru.

Współautorka standardu chmurowego dla zakładów Ubezpieczeń opracowanego w Polskiej Izbie Ubezpieczeń. Udzielała wsparcia w obszarze compliance, w szczególności w zakresie etyki i etyki zawodowej, procesu wdrożeń regulacji wewnętrznych, przeciwdziałania praniu pieniędzy, ochrony sygnalistów oraz prowadzenia postępowań wewnętrznych. Posiada przyznany przez dotychczasowych współpracowników zaszczytny tytuł Super Szkoleniowca.

Certyfikowany Mediator w zakresie mediacji cywilnych, gospodarczych, rodzinnych oraz mediacji karnych. Od 2021 r. Mediator Centrum Mediacji Sądu Polubownego przy KNF powołana na kolejną kadencję do 2027 r. zajmująca się problematyką kredytów bankowych denominowanych lub indeksowanych do waluty obcej.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz XIII Edycji Studiów Podyplomowych z Zarządzania Ryzykiem w Instytucjach Finansowych prowadzonej przez Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej, które ukończyła z wyróżnieniem.

Przed objęciem funkcji Członkini Zarządu PWPW S.A. do 10 października 2025 r. pełniła funkcję Dyrektor Biura Compliance ECB S.A. spółki notowanej na GPW, gdzie odpowiadała za aktualność standardów Compliance oraz wprowadzenie i funkcjonowanie Compliance Management System.

W lipcu 2025 r. jako członkini zaproszona do zasiadania w Radzie Programowej Klubu Inwestorek Indywidualnych, gdzie pokazuje jak prowadzić etyczny biznes. Bo etyczny biznes to ciągły wzrost.

Fanka zagadnień dotyczących prawidłowej komunikacji międzyludzkiej w tym NVC, zagadnień chmurowych, cyberbezpieczeństwa, nowych technologii i AI oraz psów rasy beagle (posiada jednego).

 

 

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r.
Komenda Stołeczna Policji, w partnerstwie z norweskim ID-Center oraz Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. prowadzi projekt “Dokumenty – bezpieczeństwo i kontrola, w tym kontrola taktyczna”.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r.