Nowy znak graficzny | |
(30-12-2010) |





Mam przyjemność poinformować, że Zarząd Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. podjął decyzję, iż z dniem 1 stycznia 2011 roku PWPW S.A. będzie identyfikować się nowym znakiem graficznym odzwierciedlającym rozwój naszej firmy.
W pracach nad nowym znakiem graficznym uwzględniliśmy rosnącą aktywność międzynarodową firmy oraz światowe trendy na rynku druków zabezpieczonych. Nowy logotyp ma określić dzisiejsze PWPW jako markę nowoczesną i innowacyjną, ale dumną ze swej ponad dziewięćdziesięcioletniej historii i zachowującą ciągłość swojej tradycji. Zgodnie z założeniami strategicznymi, wizerunek PWPW ma wspierać realizację celów biznesowych, a także podkreślić główne wartości i atrybuty naszej firmy.
Miło mi również poinformować, że powyższe zmiany poprzedziło przyjęcie misji firmy, zgodnie z którą nasze produkty i usługi zapewnią wiarygodność procesów transakcji i identyfikacji.
Prezes Zarządu
Krzysztof Żarnotal