Cookies Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie w pamięci urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia Twojej przeglądarki. Close
System Zarządzania Dokumentami i Sprawami w NIK
 (26-08-2013)

Na podstawie umowy podpisanej ze Skarbem Państwa przez PWPW S.A. w konsorcjum z Rodan Systems SA, w  sierpniu br. nastąpiło produkcyjne uruchomienie systemu zarządzania dokumentami i sprawami (ZDiS) w Najwyższej Izbie Kontroli.

 

Umowa obejmuje dostawę systemu informatycznego z niezbędnymi licencjami, jego instalację, konfigurację, uruchomienie, integrację, migrację danych, dostosowanie do wymagań Zamawiającego oraz szkolenie i utrzymanie. System ZDiS jest oparty na platformie OfficeObjects® dostarczonej przez firmę Rodan Systems i obejmuje obsługę korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; rejestry dokumentów i spraw; obsługę skanowania i OCR dokumentów; obsługę szablonów dokumentów; obsługę kodów kreskowych; obsługę dekretacji; obsługę podpisu elektronicznego; możliwość tworzenia automatycznych ścieżek przepływu (Workflow); wyszukiwanie pełnotekstowe; raportowanie oraz zarządzanie użytkownikami i funkcjami systemu. ZDiS będzie stanowić główne repozytorium dokumentów oraz główny system przepływu pracy w NIK.

Począwszy od sierpnia br. do systemu ZDiS włączane są kolejne jednostki organizacyjne NIK. W pierwszej kolejności wdrożeniem objęte zostały sekretariaty wszystkich jednostek organizacyjnych NIK i kancelaria ogólna. Równolegle prowadzone będą szkolenia dla pracowników NIK (do 1500 osób), tak aby od początku 2014 roku możliwe było rozpoczęcie pracy w systemie ZDiS przez wszystkich pracowników Izby i dalsza kontynuacja wdrożenia.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r. Komenda Stołeczna Policji, w partnerstwie z norweskim ID-Center oraz Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. prowadzi projekt “Dokumenty – bezpieczeństwo i kontrola, w tym kontrola taktyczna”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, na podstawie umowy nr UOD-DEM-1-385/001 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, zawartej w dniu 10 grudnia 2013 r.


Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.

ul. R. Sanguszki 1
00-222 Warszawa
Zobacz na mapie
centrala tel. 22 235 20 00
fax 22 235 24 50
data

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Akceptuję Nie akceptuję
Akceptuję Nie akceptuję