SERWISANT IT
Kontrakt
GŁÓWNE ZADANIA
- Udzielanie wsparcia serwisowego Klientom firmy oraz wizyty prewencyjne w punktach terenowych,
- Analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów infrastruktury sprzętowej serwisowanych systemów,
- Zarządzanie sprzętem IT, w tym odbiór i utylizacja sprzętu IT,
- Udział we wskazanych nowych projektach i inicjatywach realizowanych przez firmę.
OCZEKIWANIA
- Doświadczenia w konfiguracji i obsługi sprzętu IT,
- Znajomości systemów operacyjnych Windows oraz Linux,
- Znajomości standardów sieciowych,
- Znajomości pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym,
- Komunikatywności i umiejętności pracy z klientem,
- Sumienności oraz umiejętności pracy w środowisku wymagającym dostosowania się do ściśle określonych procedur/instrukcja działania,
- Prawo jazy kat. B wraz z samochodem osobowym do pełnej dyspozycji.
MILE WIDZIANE
- Referencje.
OFERUJEMY
CIEKAWE PROJEKTY
DOBRA ATMOSFERA
ZAJĘCIA SPORTOWE
DOSTĘP DO NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII
ELASTYCZNY CZAS PRACY
KURSY I SZKOLENIA
OPIEKA MEDYCZNA
WSPÓŁPRACA W STABILNEJ FIRMIE
ŚWIETNE POŁĄCZENIE KOMUNIKACYJNE
WYJAZDY ZAGRANICZNE
Uprzejmie informujemy, że wybranych kandydatów zaprosimy do PWPW S.A. na spotkanie.
SPRAWDŹ INNE OFERTY